lørdag den 9. august 2008

Hvorfor nu det??

- fordi jeg er helt vild med ATC kort.
- fordi jeg synes det er sjovt at lave.
- fordi det er hyggeligt at bytte med andre.
- fordi det strækker sig til alle dele af verden.
- fordi jeg gerne vil have en KÆMPE samling.
- fordi de er nemme at lave (selv i sofaen)
- fordi man får brugt sine rester.
- fordi man glæder andre.

Derfor har jeg nu lavet denne blog, udelukket til ATC Kort.

Der vil komme et indlæg med de kort jeg har lavet/laver.
Og et med de kort jeg har modtaget.
- og måske et med de kort jeg kan bytte med.
Skulle du have lyst til at bytte med mig, så skriv endelig - det
ville være mig en glæde. :)

* ideen med en ATC Blog har jeg "liftet" fra Marianne - Tak for inspirationen!* :)

2 kommentarer:

Marianne1972 sagde ...

Tillykke med din atc blog. Hvor er jeg glad for at jeg osse kan inspirere nogen.. hi hi... jeg glæder mig til at se flere af dine kort. Knuz Marianne

Thanni sagde ...

Jamen altså - tillykke med den nye blog...uha der bli'r da mere og mere at følge med i :D